Sunday sunday!

Jaha då har man spenderat ett par timmar på att designa min blogg och ja jag är rätt nöjd :) Sitter här i pyjamasen fastän klockan snart är 14.45.. Ja ja ibland orkar man helt enkelt inte:) Idag har jag signat upp mig som statist, jag tänkte lite extra klirr i kassan och en chans att träffa folk är ju aldrig helt fel jag joinade www.statist.se. De frågar efter talanger och jag hoppas att spela apa räknas då?! Andra talanger jag tycks ha är ett otrolig närvarande som fångas upp så bra på film och foto. Jag kan lätt spela en gammal dam, eller ung rebell, inga problem! Jag sjunger ljuvligt, kan spela massa instrument som piano, trumpet, trummor och gitarr. ja herregud listan kan göras lång. De ringer nog redan imorgon och vill boka mig! Nej skämtåsido.. vad har man för talanger egentligen? om man bara är liksom vanlig? eller kan lite, lite av många saker men inte mycket av något? Ja inte vet jag. Hur som helst I will give it a go, sen får vi se om det är värt 139kronor eller inte.

Annat skoj jag gjort är jag ställde upp som modell åt en vän som pluggar foto. Fick några bilder häromdan som jag nu skannat in på min nya skanner :) här är några av dom!
  

Inte så tokigt va! Jag ska få några porträtt med som jag kan ge till mor och far. Pappa har ju sånadära fina skol bilder från typ sexan uppe och ja det är ju inte så kul :) Nej dags för dem att få en bild på deras vuxna och självständiga dotter :)

Nej nu ska jag äta upp resten av min hembakta pizza som för övrigt blev super god! Kanske är det nåt man kan titta på teve. kram

Kommentarer
Postat av: Saaaraaaaaaa

Ja visst är det roligt att göra en egen design? =) vilka fina bilder!! dom vart jätte bra!

2009-02-08 @ 19:28:05
URL: http://sarawik.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är utmanad i min blogg!

2009-02-09 @ 12:49:43
URL: http://sarawik.blogg.se/
Postat av: Bara Barah

I liiiiiike! Snygg och konstnärlig design av sidan.... å väldigt fina bilder på dig. Modellkarriär istället kanske? Jag är oxå med på stastist.se. Har bara gjort ett jobb; spelade en tysk turist som skulle fota en elefant som kom gående på vägen, kul vi åkte till kolmården. Intressant de där med att fundera över sina egna talanger! vad är en talang? hur mycket måste man kunna den då?! kan vi spåna vidare på över en kreativ session eller en bira.... kram från Sarah

2009-02-09 @ 14:28:28
URL: http://barabarah.blogspot.com
Postat av: Sara

Du ska ställa en fråga på min blogg som jag ska svara på.... :)

2009-02-09 @ 15:22:25
URL: http://sarawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0