Valentines day

En riktigt kul dag för oss singlar. Vaknade i morse med frukost på sängen, (som jag hade gjort iordning innan jag la mig igen) tidningen, och bara mys. Klev motvilligt upp, älsklingen ville ju jag skulle stanna ( i min fantasi) men jag klev upp endå. Grejjade lite, sen kom ja på att (vi) skulle baka muffin scones, de blev jättegoda :) efter fika nummer 2 tog (vi) en promenad i det härliga solskenet. Kom hem, grejjade lite mera, sen en låång uppvärmande dusch, middag nummer 1 och dags att svira om inför kvällen. Då (vi) blivit bortbjudna på (par) middag med E och K.
Dagen går i kärlekens tecken och jag bubblar över av känslor det kommer bli en fiin kväll. Jag har inte fått någon kärleksgåva ännu men älsklingen min har säkert ordnat något alldeles speciellt. Jag önskar mig 10 röda rosor, ett hals smycke och massa löve.

Skål på er alla där ute! 

Från en inte alls så sarkastisk singel.  

ps man kan ha kul utan partner även idag. ds

Kommentarer
Postat av: Moster

Ha Ha, du har samma upplevelse som mig idag då:) Men självklart kan man ha mysigt ändå fast man är singel. Kram

2009-02-14 @ 21:42:37
Postat av: SaraW

hehe... stackars syster men eftersom jag vet att du älskar det här uttrycket så säger jag det igen

HAN KOMMER NÄR DU MINST ANAR... hihi .. hoppas du hade kul igår.. kram =)

2009-02-15 @ 22:01:38
URL: http://sarawik.blogg.se/
Postat av: Bara Barah

Hehe va mysigt "ni" verkar ha haft det. Jag å min karl hade en helt vanlig dag, var på inflyttningsfest. Och ingen av oss hade planerat med rosenblad och chocklad. Och förhoppningsvis var det ingen av oss (han) som väntade på det heller ;-)

Kärlek och Fred!

2009-02-17 @ 14:01:04
URL: http://barabarah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0