Börjar bra?

Nej inte alls :9  gått allt för många dagar men men så kommer det att bli. Garanterat!

klockan är 22.45 det är lördag, har idag varit med min otroligt söta guddotter hela dagen vi har busat och gosat som bara den hon är ju bara så söt, snäll och rar! Inte ens ett halv år gammal och hon uppfattar så mycket, börjat äta gröt och annat gott. Det är ju helt otroligt egentligen hur de små utvecklas sååå fort! Jag är iallafall en stolt gud mor och jag hoppas att vi får ett bra förhållande med varandra när hon växer upp. Jag längtar redan tills hon är stor nog att sova över då ska vi hitta på äventyr kan jag lova! Här är iallafall ett foto på sötnosen från julaftons frukosten vi hade i julas.


I full fart att öppna julklappen jag gav henne som för övrigt var en tamburin :) samt så har jag satt in pengar till SOS barnbyar från henne. Det ska jag göra varje jul och jag har tänkt göra nån slags tavla där hon då kan se hur mycket hon skänkt till behövande barn i andra länder.




Har även kollat på resor ikväll, jag mor och syster kanske åker till kroatien i vår och blir man inte galen av längtan när man kollar på ljuvliga bilder!

Gamla Stan i Dubrovnik Makarska rivieran

Jisses jag vill åka nuuuuu! Har iallfall kollat upp charter (som jag inte gillar) och lägenheter och det känns ju som att man kan få en roligare upplevelse om man äventyrar lite. Jag föredrar ju att boka flyg och boende separat då kan man välja mer själv och om vi hyr en lägenhet sparar vi ju pengar på mat! Frågan är bara om mamma går med på det.. Jag kan tänka mig att hon vill ha det lite bekvämt och ordnat för sig. Men jag kan ha fel :) Jag hoppas innerligt att vi kommer iväg,!


Imorgon ska jag pallra mig iväg till gymmet iallafall eftersom det blivit en lugn  hemma kväll och jag inte varit sen innan jul - fy skämms!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hoppas också att vi kommer iväg!!! :D

2009-01-12 @ 13:31:03
URL: http://sarawik.blogg.se/
Postat av: Michaela

Så söt Johannas dotter är! Väldigt lik henne. Skönt med en resa att se framemot! Hoppas den blir av för det såg riktigt härligt ut där på bilderna =)

2009-01-13 @ 15:00:45
URL: http://www.insidemymind.se
Postat av: Michaela

Vad söt flickan är! Väldigt lik Johanna! Det var påhittigt och verkligen en fin gest ifrån dej att skänka pengar från henne till behövande barn! Hoppnas ni kommer iväg på er resa, ser ut som ett riktigt paradis =)

2009-01-14 @ 14:15:38
URL: http://www.insidemymind.se
Postat av: Michaela

Haha ojdå, jag trodde inte att gårdagens kommentar gått fram så jag skickade en liknande idag igen! Haha datorer och jag ;) Ha en bra dag!

2009-01-14 @ 14:18:49
URL: http://www.insidemymind.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0