Gissa vad!

Tro på trissor om jag åkte på kräksjukan! Unbelivable! Jag och min vän E började kvällen med en drink på Grill, och OJ va fiint det var där! Massa kul inredning, lampskärmar hängandes från taket, en haj, snygg bartender i hawaii skjorta, yumm! Vidare till Tikirooms där vi fick beställde en varsin räksallad som såg såå fräsch ut och var nog god.. ja jag petade verkligen i maten (så olikt mig..) sippade lite på ölen (ännu mer olikt mig) trodde det berodde på mina tajta jeans att jag inte kände för att äta.. men efter ett tag tänkte jag att nej, det är nog bäst att åka hem.. E påpekade jag såg blek ut.

Stoppet innan jag skulle av började jag svettas.. sprang av t banan och ja man kan säga att det blev en annorlunda väg hem. :)  Låg två dagar i sträck och kollade på dallas, dynastin och topmodel. Ja det var min helg det.

Men nu mår jag mycket bättre, precis kommit hem från jobbet 24timmars, ska dra till gymmet och pumpa muskler hehe, kanske händer något trevligt sen vad vet jag!
vi höres!

Så här kan man se ut när man är " fit for fight"


Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha ja du ser RIKTIGT taggad ut!

2009-01-29 @ 12:35:52
URL: http://www.insidemymind.se
Postat av: Moster

Ha ha håller med Mikka du ser verkligen laddad ut, häftiga färger. Hoppas att allt är bra med dig. Vad kul att ni ska åka iväg alla tre, blir nog girl party i tio dagar misstänker jag:) Ha det nu så bra och Kram Kram Från Moster & Martin

2009-02-02 @ 18:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0