Hej!

Ett nytt år och kanske komme jag kunna hålla denna vid liv.. De pratade på radion om bloggar och sa att det var som att ha en hund, den måste matas minst varannan dag. Nu har jag ju aldrig haft en hund men iallafall katt och den bör ju matas var tredje.. Nej, skämtåsido Nånstans tänker jag att detta iallafall kan hålla igång mitt skrivande, även om nån läser den eller ej :)

Jag hade väl tänkt att lägga upp lite bilder mm på ditten och datten, berätta lite om mitt liv och vad som händer. Ideér mm inför framtiden och sånt. Det kan ju vara bra för då kanske jag verkilgen förverkligar mina planer istället för att bara prata om dem.. Too much talk too little action!





Här är då jag om än lite intensiv.. Ser inte så här ut i vanliga fall ;)

Kommentarer
Postat av: Alice's fotoblogg

Ha en mysig dag :)

Kramar!

2009-01-06 @ 14:03:09
URL: http://alicesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0