Hemmafixaren

Äntligen kom jag iväg till ikea och inhandlade lite möbler till mitt vardagsrum. Alltför länge har böcker stått efter  väggen, cdskivor legat i kartonger och stereon stått på en stol. Eftersom jag inte kunnat bestämma mig för vadför sorts hylla jag vill ha (frenetiskt kollande på blocket och tradera) bestämde jag mig för att köpa ett par billiga hyllor från ikea och göra om dem. En god vän till mig gav en tjock pärm med tapetprover för några årsedan, den har jag släpat med mig hit och dit för att nu komma till användning. Tapetproverna är av modell äldre och jättefina, letade de som skulle passa ihop på hylllorna och har massa andra fina kvar till omklädning av lådor mm super!
  

  

 

Kommentarer
Postat av: Sara

SNYGGT!!! :)

2009-03-26 @ 17:22:34
URL: http://sarawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0