Dag 12

Ja det har nu gått snart 12 dagar. Och vi har 23 kvar.. och det blir kallare, det varnas för snö. Det känns som vi gått tillbaka i tiden och det är november eller nåt. Tur att det inte är så.. Igår inskaffade jag mig en fin fleecemorgonrock eftersom det är så otroligt burrigt här morgnar och nätter. köpte även benvärmare, tjockstrumpor och långärmad t shirt. Hittade en super billig affär och det hela gick på 150kr. Inte illa!




snazy huh!

Vi bor ju lite trångt här, jag och den andra ssistenten delar på ett litet rum, med lite plats. Vi har en kartong som datorbord, sover på en tältsäng som känns alldeles för hård. Som typ en brits. Nätterna vi jobbar sover vi på en liten tvåsits soffa med dubbla kuddar så att vi kommer upp lite. Man blir stel och frysen. Som tur är finns ett gym nära där vi kan stretcha och träna ordentligt. Som tur är kan vi skratta och skämta åt det, det är liksom bara att gilla läget. Det kunde ju ha varit värre! 

En liten morgon tecking innan jobb start. 

 


Kommentarer
Postat av: saraaaa

Kul att du har börjat att blogga igen!!! så man vet vad du gör där nere =) läser ditt tidigare inlägg om att man inte tar tag i saker som man borde göra! det finns ingen energi vet precis vad du menar! känner samma sak man är så lat den här tiden på året!! längtar till våren =))) hare bra där nere hörs snart! kram // syster

2010-01-27 @ 11:44:26
Postat av: Sarah

Nämeh! så kul! själv har jag haft värsta bloggsvackan. Men va roligt att läsa om hur du har det. vackra kyrkbilder. Gillar verkligen skissen oxå. Saknar dig. Duktiga du som pallar jobba under dom omständigheterna, jag menar att dela rum och så..... läser gladerligen vidare om ditt äventyr. Så fortsätt!



Ta hand om dig kompis! Kram kram

2010-01-29 @ 22:23:24
URL: http://www.barabarah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0