Herreueka!

Ja det är på tiden jag lägger in något här. Ju längre tiden går desto svårare blir det och jag funderar mer och mer på vad jag ska skriva mm Sen så har jag ju några vänner med otroligt fina bloggar och ja, jag är långt ifrån lika ambitiös.. men hursom jag tänkte att nu när jag kommer spendera en månad i grekland så är det ju ett ypperligt tillfälle att ta tag i denna blogg:) Soo here it goes!

Det kommer bli någonsorts dagbok ja ni får se helt enkelt..

    

Jag har en sorts kärlek till dörrar och graffiti, trasiga väggar och brokiga fönster men jag undrar vad det är som är så tilltalande? När jag ser en vägg är det som den vill berätta något, en historia en händelse, och jag önskar så att jag visste. jag har massor med fotton från olika ställen och jag vet inte vad jag skall göra med dem. Hade jag varit en känd fotograf hade jag kunnat ha en utställning eller liknande. Men jag är bara en amatör med massa fotton på väggar och dörrar. 
Här ovan ser är två från de senaste dagarna i aten inget speciellt men ändå det var det allra första jag över huvudtaget fotade:) 



Och igår stötte jag på självaste charlie Chaplin på min morgon promenad snacka om glädje!  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0