Paus å tillbaka igen..

Jahapp då va man tillbaks då, allt är som vanligt sitter på tältsängen med en kopp te och skumbelysning. Trots att jag varit hemma i stockholm i ca tre veckor har jag inte lyckat skriva en enda gång, men så åker jag tillbaka till Aten för att jobba lite till och med ens vill jag skriva. Även om ingen läser:)

Anlände för 5 timmar sen, resan gick som den skulle fick ett gott skratt då jag i smyg följde en grekisk tjej med turkosa tights och tunika, matchande leopard mönstrade boots och jacka,och hennes llla mini hund i matchande leopard väska. Att de drog uppmaärksamhet till sig är underskattat de hade en egen lite show och många av oss kunde nästan inte  hålla sig för skratt.  Dock blev det mindre roligt när jag fick sitta mellan två gubbar som mer än gärna axlade ut sig lite extra. Antingen var det för att de tyckte de kunde ta lite av "mitt" ryggstöd eller så ville de bara ha närhet, vad vet jag:) Jag vaknade till efter en tupplur och fann att båda somnat med ansiktet mot mig och jag anade deras frukost i andedräkten.. 

tur att det endast tar tre timmar att flyga..  

dags att sova!   

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0