Vårvärme och psykadelisk musik

tack internet radio tack för att du finns:) När jag jobbar så här är det skönt att kunna tuna in på svensk tv och radio, just nu lyssnar jag på kalejdoskop med massa intressant musik. Balkongdörren står vidöppen, de nytvättade sängkläderna svänger på sina strängar där ute.
Vårkänslor poppar inombords itakt med kaffeinet jag just inmundigat, tog en lång springtur imorse och det är alltid lika roligt att se hur förvånade grekerna ser ut när jag kommer.. inte bara för att jag är blond utan också för att jag motionerar ute:) 

Igår var vi på stan igen, åkte till ett område som kändes som Londons Old Street väldigt Hippt och Trendigt med massa uteserveringar och "coolt" folk. Också vi då:) Hittade där i området många fiiina väggar som jag tänkjte dela med mig här!











is the last thing that leaves us..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0